«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Макинск қаласының
Балуан Шолақ атындағы мектеп-лицейі коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Кәсіби бағдар беру бойынша жұмыс жоспары
Мақсаты: оқушылардың қызығушылықтары мен еңбек нарығындағы сұраныстар негізінде кәсіби бағдар беру жұмысының тиімді жүйесін құру.
Міндеттері:
- оқушыларға ақыл - кеңес беріп, кәсіби таңдауларына сәйкес жеке психологиялық ерекшеліктерін ескеріп, денсаулықтарына байланысты, аймақтағы мамандарға сұраныстың қажеттілігін негізге алып, мамандық таңдау жұмыстарын ұйымдастыру;
- Кәсіби білім беру аясында әлеуметтік серіктестікті дамыту:
- Кәсіби білім беруде мекемлермен бірлесіп бағыт беру алдындағы, кәсіби бағыт беру жұмыстарын ұйымдастыру;
-Кәсіби бағдар беруді оқу бағдарламасына, оқу- тәрбие үдерісіне енгізу.
Кәсіби бағдар беру бойынша жұмыс жоспары
Мақсаты: оқушылардың қызығушылықтары мен еңбек нарығындағы сұраныстар негізінде кәсіби бағдар беру жұмысының тиімді жүйесін құру.
Міндеттері:
- оқушыларға ақыл - кеңес беріп, кәсіби таңдауларына сәйкес жеке психологиялық ерекшеліктерін ескеріп, денсаулықтарына байланысты, аймақтағы мамандарға сұраныстың қажеттілігін негізге алып, мамандық таңдау жұмыстарын ұйымдастыру;
- Кәсіби білім беру аясында әлеуметтік серіктестікті дамыту:
- Кәсіби білім беруде мекемлермен бірлесіп бағыт беру алдындағы, кәсіби бағыт беру жұмыстарын ұйымдастыру;
-Кәсіби бағдар беруді оқу бағдарламасына, оқу- тәрбие үдерісіне енгізу.
р/с |
Іс-шара мазмұны |
мерзімі |
жауаптылар |
орындалысы |
|||
Педагог мамандармен жұмыс |
|||||||
1 |
Кәсіптік бағдар беру кеңесін құру |
қыркүйек |
директор |
бұйрық |
|||
2 |
Мұғалімдерді кәсіптік- бағдарберудегі нұсқау, бұйрық шешімдермен таныстыру |
қыркүйек |
ДТІЖО |
хаттама |
|||
3 |
Кәсіптік бағдар беру кеңесін құру |
қыркүйек |
директор |
бұйрық |
|||
4 |
Мектеп оқушыларының кәсіби бағдар берудегіқалалық өндіріс пен әрекеттестігі (кездесу және экскурсия) |
жыл бойы |
ДТІЖО Әлеуметтік педагог |
ақпарат
|
|||
5 |
Оқушылардың кәсіби қызығушылығымен танысу. /Профилактика Е.А. Климов әдістемесі, Д. Голланд әдістемесі//7-11 сыныптар/ |
қыркүйек |
психолог |
хаттама |
|||
6 |
Сыныптарда кәсіби бағдар беру жұмыстарын ұйымдастыру туралы мұғалімдерге жеке кеңестер беру. (7-9 сыныптар) |
қазан |
ДТІЖО Әлеуметтік педагог |
хаттама
|
|||
7 |
Кәсіптікбағдар беру жұмыстарын жандандыру мақсатында Е.Букетов атындағы ҚарМУ,ҚарМТУ БГТК, академик Ж.С.Ақылбаевтың БМББК, медколледж, БТК, БСК келісім-шартқа отыру. |
қараша |
директор |
ақпарат |
|||
8 |
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты тәрбие сағаттарының тақырыптарын анықтауға көмек көрсету; |
жыл бойы |
Әлеуметтік педагог Психолог кітапханашы |
ақпарат |
|||
9 |
Негізгі мектепті бітірушілер мен педагогикалық консилиум өткізу. |
сәуір |
ДТІЖО,сынып жетекшілер психолог |
хаттама |
|||
10 |
Мектептегі кәсіби бағдар беру жұмысы туралы қорытынды есеп, мануал шығару |
мамыр |
ДТІЖО
|
ақпарат |
|||
Оқушылармен жұмыс |
|||||||
1 |
Кәсіптік білім мекемелерінде бітіруші түлектердің оқуын жалғастыруы туралы ақпарат беру. |
қыркүйек |
ДТІЖО Әлеуметтік педагог |
Талдау анықтамасы |
|||
2 |
Кітапханада «Мен мамандықты таңдаймын» стендін ақпараттық материалдармен толықтыру |
ай сайын |
кітапханашы |
ақпарат, фото |
|||
3 |
Оқушыларға кәсіптік бағдар беруде қосымша білім беру бөлімдерімен жұмыстарұйымдастыру (1-11 сыныптар) |
қыркүйек |
ДТІЖО
|
Факультативжәне үйірме жұмыстары /кесте/ |
|||
4 |
«Мамандығың -мерейің» /тәрбие сағаты/ |
қыркүйек |
ДТІЖО сынып жетекшілер |
әзірлеме |
|||
5 |
Кәсіби бағыт беру бойынша арнаулы орта білім беру мекемелерімен кездесулер ұйымдастыру /кәсіби сынама/ |
желтоқсан |
ДТІЖО сынып жетекшілер
|
ақпарат, кесте фото |
|||
6 |
«Менің болашақ мамандығым 4 сыныптарда 5-6 сыныптарда сынып сағаты «Мамандық әлемі» 7-9 сыныптарда, «Біз таңдаймыз» 10-11 сыныптар |
қазан |
сынып жетекшілері |
әзірлеме |
|||
7 |
Кәсіби бағыт беру бойынша арнаулы орта білім беру мекемелерімен кездесулер ұйымдастыру /кәсіби сынама/ |
қазан |
ДТІЖО |
ақпарат, фото |
|||
8 |
«Мамандығым- мақтанышым» /кездесу/ (5-8 сыныптар) |
қараша |
сынып жетекшілері |
Әзірлеме |
|||
9 |
«Мамандыққа саяхат», «Мамандық әлеміментаныстыру» /6-7 сыныптар/ |
желтоқсан |
ДТІЖО Технология мұғалімдері |
әзірлеме, фото
|
|||
10 |
«Өмірді мақсатты жоспарлай білеміз бе?» әңгіме /9-11 сыныптар/ |
желтоқсан |
психолог |
Хаттама
|
|||
11 |
Оқушылардың мамандықтарға бейімділігін анықтау /6-9 сыныптар/ |
қаңтар |
психолог |
хаттама |
|||
13 |
Оқу орындарына, аймақтық кәсіпорындарға экскурсияларұйымдастыру (8-11 сыныптар) |
жыл бойы |
психолог
|
талдау анықтамасы
|
|||
14 |
9 сынып оқушыларыменкәсіби диагностика өткізу |
наурыз |
психолог
|
талдау анықтамасы |
|||
15 |
«Мен және менің өмірлікжоспарым»/коррекция –тренинг, 9 сыныптар/ |
наурыз |
психолог |
ақпарат
|
|||
16 |
7-8 сыныптарда алдын ала бағыт беруаясында диагностика өткізу |
сәуір |
психолог
|
хаттама |
|||
17 |
«Технология» бағдарламасы аясында мультимедиялық презентациялар (5-8 сыныптар) жобаларды қорғау. |
демалыс кезінде |
Сынып жетекшілер
|
фото есеп
|
|||
18 |
Жұмыс және оқу орындары мен коледждердегі ашық есік күніне қатысу |
жыл бойы |
ДТІЖО,ӘП психолог |
хаттама |
|||
19 |
9 -сынып оқушыларынан кезеңдік сауалнама алу |
жыл бойы |
ДТІЖО,ӘП психолог |
Хаттама |
|||
20 |
«Өзін-өзі тану» апталығында «Мамандықтар әлемі» тақырыбында тәрбие сағаттары байқауын өткізу |
жеке жоспарлау |
Өзін- өзі тану мұғалімдері C/Ж |
әзірлеме |
|||
21 |
Қаладағы өндіріс орындарына экскурсия ұйымдастыру, мамандармен кездесу |
жеке жоспарлау |
ДТІЖО,ӘП психолог |
ақпарат, фото |
|||
Ата-аналармен жұмыс |
|||||||
1 |
Мамандық таңдау бойынша жеке кеңестер |
жыл бойы |
|
|
|||
2 |
Мамандық таңдауда ата – ана мен бала көзқарасы: өзара кереғар пікірлер мен үйлесімділіктер. /жиналыс/ |
ақпан |
психолог |
хаттама |
|||
3 |
«Ана мамандығының жолымен» 9-10 сыныптар /дөңгелек үстел/ |
ақпан |
Аналар мектебі
|
әзірлеме |
|||
4 |
«Мамандықты дұрыс таңдаудағы отбасының ролі» /дөңгелек үстел/ |
наурыз |
Сыныпжетекшілер
|
әзірлеме |
|||
5 |
Арнаулы орта және жоғары оқу мекемелерінің үгіт насихат жұмыстарына қатыстыру /кездесу/ |
сәуір |
ДТІЖО педагог психолог |
Ақпарат |